مدرستين .. هانتكلم عنهم شوية
هانبدأ بالنوع الاول و يمكن النوع ده موجود كتير
تعالوا نشوف مواقفها العجيبة (مدرس أعرفه قال)
ورقة من السيد المحترم مدير المدرسة (اتفاجئنا بيها جوة الباص) "على السادة المدرسين .. عدم الجلوس على الكراسي المخصصة للطلاب .. واذا كان هناك ازدحام فهم اولى بالجلوس علما بأنهم قد دفعوا قيمة الاشتراك فى الاتوبيس المدرسى " هههههههههه طبعا بالنسبالى ولا كأنى شايف حاجة و مدتش فرصة لاى حد انه يكلمنى برد فعل بسيط
انى وقفت قدام الورقة و قعدت اضحك و بعدين قعدت عالكرسي اللى فى الوش
رد عليه زميل و قال : انا مدرستى مالهاش حل من قواعد و قوانين المدرسة عدم استخدام الشاحن او غلاية المية الكهربائية داخل المدرسة و مقابلة المدرسين (ايام الاجازة)فى الحوش يا اما فى ال staff بس من غير استخدام النور
وده ترشيدا لاستهلاك الكهرباء فى المدرسة
بس صوابع اديك مش زي بعضها تعالوا نشوف النوع التانى
وده هانشوفه فى التعقيب التالى
]
هانبدأ بالنوع الاول و يمكن النوع ده موجود كتير
تعالوا نشوف مواقفها العجيبة (مدرس أعرفه قال)
ورقة من السيد المحترم مدير المدرسة (اتفاجئنا بيها جوة الباص) "على السادة المدرسين .. عدم الجلوس على الكراسي المخصصة للطلاب .. واذا كان هناك ازدحام فهم اولى بالجلوس علما بأنهم قد دفعوا قيمة الاشتراك فى الاتوبيس المدرسى " هههههههههه طبعا بالنسبالى ولا كأنى شايف حاجة و مدتش فرصة لاى حد انه يكلمنى برد فعل بسيط
انى وقفت قدام الورقة و قعدت اضحك و بعدين قعدت عالكرسي اللى فى الوش
رد عليه زميل و قال : انا مدرستى مالهاش حل من قواعد و قوانين المدرسة عدم استخدام الشاحن او غلاية المية الكهربائية داخل المدرسة و مقابلة المدرسين (ايام الاجازة)فى الحوش يا اما فى ال staff بس من غير استخدام النور
وده ترشيدا لاستهلاك الكهرباء فى المدرسة
بس صوابع اديك مش زي بعضها تعالوا نشوف النوع التانى
وده هانشوفه فى التعقيب التالى
]